Nashville Pussy in nova kanonada rockovskih perverzij v Orto baru (2015)
Lokacija: Ljubljana / Orto bar / Slovenija
Datum: sobota, 31.05.2015
Nashville Pussy, nebrzdani rock’n’ roll prevratniki iz ameriškega mesta Atlanta, v žepu z novim albumom »Up the Dosage» ter sveže izdano kompilacijo »The Years of Pussy« (2015), so še četrtič obiskali slovensko prestolnico in še tretjič Orto bar. To pot v novi »pritlični« dvorani.
Dogodek je zbral na prizorišču zanimivo pisano druščino, kjer niso izostali ne bikerji, kot tudi ne rockabillyji, slednji tudi vsled dejstva, da so koncertni večer odprli domači Clockwork Psycho, nekaj ljubiteljev prve rock’n’roll »sparine« je prispelo celo iz Avstrije, vsekakor pa je bilo znova nekaj tistih zanesenjakov, ki, ne glede na žanrske odklone med izvajalci, skorajda ne zamudijo koncertnega dogodka v Orto baru.
Lilith, Al Eržen in Don Mihon so trio Clockwork Psycho. V konkretno odmerjeni minutaži koncertnega nastopa je trio ob z zabavni predelavi Eurythmics hita Sweet Dreams, temeljito predstavil svoj studijski prvenec »Nightmares from Laibach« (2014) ter prepričal z utrgano mešanico rockabillyja in punka. Zlasti je s svojo karizmo in pogumom imponirala pevka Lilith, ki je združevala dve zahtevni funkciji v eni osebi. Bila je zadolžena za vihtenje kontrabasa in izvedbo glavnega vokala. Publika je skupini namenila nekaj gromkih simpatij in lepo mero naklonjenosti. Bend, ki je na odru, ob nekaj očitnih šlamparijah brneče kitare, razvijal zgleden trušč, poseduje pravo dozo pobalinstva, ostrega videza in energije odličnega rock razvrata, ki ga bo v prihodnje definitivno nadgrajeval in izpopolnjeval.
Nashville Pussy so po pričakovanju priredili znova nepozabno rock’n’roll zadušnico. Kvartet, ki ga od pamtiveka vodita večna zakonca Blaine Cartwright in Ruyter Suys, dopolnjujeta pa še Bonnie Buitrago na bas kitari ter Jeremy Thompson na bobnih, ostaja skrajno vnet in zadržuje vso svojo jedko ter brezkompromisno rockovsko neposrednost, ki v ostrini z leti zorenja nikakor ne popušča. Bend se je na novem ljubljanskem nastopu več kot odlično počutil in že ob prvem udarjenem tonu v trenutku povsem odklopil na odru. V divjem stampedu skvašenem iz unikatno umazane doze rock’n’rolla, punka, southern rocka, so kotalili komad za komadom. Predvsem moškemu delu publike, nagnetenem v prednjih vrstah, se je skrajno mešalo, ko je grivata ženska različica Dee Snyderja, le da s pravo pričesko – podivjana žrebica Ruyter, vzbujala skomine z razkazovanjem svojega oprsja.
Nastop Nashville Pussy je pravzaprav napisan naravnost za v rockovski učbenik iz katerega lahko črpajo vse nove skupine, kako se je treba obnašati na odru, kadar se lotiš prave rock’n’roll perverzije. Publika jim je vseskozi vneto jedla iz rok, v hipu so jo uročili in kupili. Vrhunec koncerta je dostavila odprta steklenica Jacka, ki sta jo Ruyter in Blaine širokogrudno delila ne le z Jeremyjem, pač pa tudi s publiko, ki je nastavljala kozarce piva, Ruyter pa jim je vmešavala »viski malto« v pravi beton. Tudi Blaine je brezskrbno mešal Laško pivo z Jackom, boji na požiralnikih pa so se skrajno razplamteli. V nekem trenutku je snel klobuk, se s skrajne bližine spogledal s steklenico Laškega in se na glas vprašal: »What’s this?« V naslednjem hipu se je pričel polivati po bleščeči pleši s pivom. Ni kaj. Tipična šega in navada Nashville Pussy.
Skoraj dve urna »norost« rock’n’roll perverzij in tornada Nashville Pussy, je dostavila vrsto pristne koncertne izkušnje, ki se je ne moreš in ne moreš naveličati. Zato ostaja v uteho, ali hitri izlet v Zagreb, kjer nastopijo Nashville Pussy, dne 02.06.2015, ali pa misel ter upanje, da se čim prej znova vrnejo v Slovenijo.
avtor: Aleš Podbrežnik
fotografije: Aleš Podbrežnik
Setlista:
- Come On Come On
- Rub It to Death
- I’m So High
- Struttin’ Cock
- Wrong Side of a Gun
- Pillbilly Blues
- She’s Got the Drugs
- Up the Dosage
- High as Hell
- The South’s Too Fat to Rise Again
- Everybody’s Fault But Mine
- Gonna Hitchhike Down to Cincinnati and Kick the Shit Outta Your Drunk Daddy
- Go to Hell
- Good Night for a Heartattack
- Snake Eyes
- I’m the Man
- Why Why Why
- Go Motherfucker Go
—dodatek— - Keep on Fuckin’
- Milk Cow Blues (orig. Sleepy John Estes)
- First I Look at the Purse (orig. The Contours)
- Going Down Swinging